Een product retour sturen:
Voedsel en drinken kunt u niet retourneren, vanwege hygiëne regelgeving. Voor de andere producten geldt:
Wanneer u een product wilt ruilen of terug sturen, kunt u dit via de volgende stappen doen:
Stap 1 : Meldt altijd eerst ons dat u een product wilt terugsturen. Dit kan via ons contactformulier of per email, en vermeldt wat de reden is van het retour sturen.
Stap 2 : Producten kunnen binnen 14 dagen retour gestuurd worden met uitzondering van levende dieren en producten met een einddatum.
Stap 3 : Het product dient in de originele verpakking te zitten en moet ongebruikt zijn.
Stap 4 : Stuur het product in de originele verpakking terug en doe hier een briefje bij met uw adresgegevens en ordernummer. Een uitgeprintte factuur mag natuurlijk ook.
LET OP! Als wij de artikelen niet in originele verpakking of zonder gegevens ontvangen kunnen wij het bedrag niet terugstorten. Als wij alles juist hebben ontvangen zullen we het bedrag binnen 30 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer terugstorten.
LET OP!
Deze garantie vervalt wanneer :
1. producten gedragen en/of gewassen zijn.
2. producten gereinigd zijn.
3. u zelf heeft getracht een gebrek herstellen.
4. Producten niet meer in de verpakking zitten.
5. het product is gebruikt.
Ruilen
Wanneer je een artikel wilt ruilen, kun je ons mailen en doorgeven welk product je wilt terug sturen en welk product je ervoor in de plaats wilt hebben.
Zodra uw retour bij ons binnen is, sturen we het nieuwe artikel naar u op.
Kosten voor retourneren
De kosten voor de retourzendingen zijn voor rekening van de klant.
Ook ligt de verantwoordelijkheid voor de retourzendingen bij de klant. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen en zoek raken van het door u retour gestuurde product.
Vraag daarom op het postkantoor altijd je verzendbewijs met track en trace nummer en bewaar deze goed. Met deze code kun je de verzend status van je retourzending volgen en weet je wanneer het pakket op de juiste bestemming is aangekomen.